A Pécs-Villány turisztikai térség fejlesztése és pozicionálása

A Pécs-Villány turisztikai térség fejlesztése és pozicionálása, GINOP-1.3.4-17-2019-00009

Támogatási összeg: 324 911 413 Ft

 

Kedvezményezett neve: Villány-Siklósi Borút Egyesület
Projekt címe, azonosító száma: A Pécs-Villány turisztikai térség fejlesztése és pozicionálása, GINOP-1.3.4-17-2019-00009
A szerződött támogatás összege: 18 914 500 Ft
A támogatás mértéke: 100%
A projekt befejezési dátuma: 2022. június 30.

A Pécs-Villány turisztikai fejlesztési térség hosszú távú célja: A termékalapon két fókuszú térség – Pécs a kultúra, míg Villány a bor városa – egységes desztinációs márka alatti értékesítése által a térség az ország egyik különleges, meghatározó desztinációjává válik. A magas minőségű kulturális kínálat és a prémium bor élmény adja a desztináció egyedi élmény alapú márkaprofilját, amelyhez a másodlagos termékprofilt az egyedi természetes gyógytényezőre (a gyógyvízre) épülő szolgáltatásaival Harkány adja.

A stratégiai célok elérése érdekében a releváns turisztikai termékekre vonatkozó mélységi, a térség fejlesztési irányait meghatározó elemzéseken, a meglévő vonzerőkre alapozott egyedi, meghatározott célcsoportokra fókuszáló térségi program- és csomagajánlatok előkészítésén túl a Pécs-Villány turisztikai fejlesztési térség márkázását elősegítendő, a termékfejlesztés részeként több fejlesztési elemzés és műszaki felmérés készül. További a térséget jól leíró és meghatározó projektelemek a meglévő borturisztikai szolgáltatók hálózatba kapcsolása, értékesíthetőségi javaslatok megfogalmazása, valamint Pécs kulturális kínálatának belföldi és nemzetközi értékesíthetőségét, fejlesztési koncepcióját leíró tanulmány elkészítése. A desztinációs márka kialakításának egyik legfontosabb alappillérét jelentik a helyi egyedi, unikális termékek és szolgáltatások, amelyek növelik a térség vonzerőjét és a desztináció iránti keresletet.

 

Megosztás