Tréning Workshopok a Villányi Borvidéken

2022-09-20

TRÉNING WORKSHOPOK

A VILLÁNYI BORVIDÉKEN

Kedves Borvidéki Szolgáltatók!

A Villányi Borvidék HUHR/1901/2.1.3/0095 „Wine Tour Across Borders” projektjének lehetőségeit kihasználva október hónapban 3 alkalommal is részt vehetnek a Borvidék által szervezett szakmai tréning workshop programokon, melyből már 2 programra a mai naptól be lehet jelentkezni. A tematikák kidolgozása kimondottan a villányi borturisztikai szolgáltatók érdeklődésére lett hangolva.

Az eseményeken való részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött. Egy rendezvényen 20 fő részvételét tudjuk biztosítani. A programokon a résztvevőket ebéd várja a szünet idején.

Jelentkezésüket a választott wokshop(ok) megjelölésével a borut@villanyiborvidek.hu címre várjuk.

 

Programok

2022. október 4.

9:00-12:00 és 13:00-15:00

Helyszín: Günzer Tamás Pincészete Grandior Borbisztró (7773 Villány, Baross Gábor utca 104.)

9:00-12:00 Szálláshelyek aktuális minősítési követelményei. Előadó: Schmidt Ferenc, régióvezető Dél-Dunántúl, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége

13:00-15:00 A közös horvát-magyar turisztikai térség (Baranya-Baranja) kitörési pontjai, vezető brandek bemutatása. Előadó: Győrffy Zoltán szakértő és főszerkesztő, Pécsi Borozó Gasztronómiai és Bormagazin.

2022. október 12.

9:00-12:00 és 13:00-15:00

Helyszín: Günzer Tamás Pincészete Grandior Borbisztró (7773 Villány, Baross Gábor utca 104.)

9:00-12:00 Borok és ételek párosítása. Előadó: Horkay András DipWSET, tulajdonos CEWI

13:00-15:00 A Villányi Borvidék vezető márkáinak szakszerű prezentálása. Előadó: Horkay András DipWSET, tulajdonos CEWI

 

2022.október.28

9:00-12:00 és 13:00-14:00

Helyszín: Günzer Tamás Pincészete Grandior Borbisztró (7773 Villány, Baross Gábor utca 104.)

9:00-12:00 és 13:00-14:00

Hatékony marketingkommunikáció megvalósítása a borturisztikai szolgáltatóknál Előadó: Tóth Adrienn DipWSET, bormarketing szakértő Wineglass Communication

A tréning keretébe nem csak a nagyobb vállakozások marketinges szakemberei, de a kisebb borturisztikai szolgáltatók is betekintést nyernek az online és offline marketing kommunikáció részleteibe. Kiemelt hangsúlyt kap a gyakorlatias foglalkozás keretében a social media felületek működése és a hatékony kommunikáció.

Megosztás