Főoldal Rólunk Borút Egyesület Marketing

Marketing

A borút közösségi marketing céljai:

  • A vendégkör kiszélesítése,
  • a turisták tartózkodási idejének meghosszabbítása,
  • tudatos vásárlók ösztönzése.

Mindezeket a fenntartható turizmusfejlesztés szempontjainak figyelembe vételével a borúti iroda menedzseli.

Fő feladatok:

  • A Villányi borvidék közösségi marketing feladatainak segítése,
  • Borúti szolgáltatók termék-kínálatának továbbfejlesztése,
  • új piacok és vendégkör meghódítása,
  • vendégbarát és egyedi térség imázs kialakítása.

Marketing eszközök:

  • kiadványok – Egyesületünk kiadványait többször tízezer példányban juttatja el az érdeklődőknek, referencia filmet, könyveket, CD-t készített  a borút minősített szolgáltatóiról és a látnivalókról.
  • weboldal - weboldalunkat több mint tízezren látogatják havonta, közvetlen kommunikációs lehetőséget nyújt a vendégeknek és a szolgáltatóknak. Segíti a Villányi borvidék termelőit és szerelmeseit.
  • film készítése,
  • szakmai vásárokon való bemutatkozás -  A Villány- Siklósi Borút Egyesület évente számos kiállításon vesz részt.
  • reklám kampányok a médiában -reklámkampányaink eredményeképpen a kulturált borfogyasztás iránt érdeklődő fogyasztók száma megsokszorozódott, a turisztikai szezon egész évesnek mondható.
  • study tour-ok szervezése.

Villányi Marketing Műhely
2008-ban megalakult egyesületünk munkaszervezeteként a Villányi Marketing Műhely. A Villányi hegyközség Borvidéki Tanácsának együttműködésével, az egész borvidék marketing stratégiáján dolgozunk.

Eredmények: